יום האישה, יום החקלאית. ביקב אלבר ובבוסתן העברי

לכבוד יום האישה תכירו את לימור, הבעלים השותפה של היקב והבוסתן יחד עם דורון בן זוגה. לימור היא מורה למתמטיקה במקצועה וכיום חקלאית על מלא והלב מאחורי היקב.  יקב אלבר ובוסתן עברי.

חקלאות כיום דורשת עשיה בהקשר הפיסי אך מקום נכבד וחשוב ללמידה התמידית של הענפי החקלאות שבבוסתן, קריאת מאמרים וספרות מקצועית ובנוסף חשיבות ראשונה במעלה לשיווק הישיר ולקשר עם הצרכנים המעריכים את התוצרת הטריה והאיכותית.

 

ענפי החקלאות ביקב ובבוסתן הם הכרמים של הענבים לייצור היין, גידול הזיתים- סורי, ברנע- הפיתוח הישראלי, פישולין -הזן הצרפתי ופיקואל- הספרדי שלנו.

בנוסף גידול התירס הציבעוני, יודע עליות ומורדות ואינו קל לגידול כפי שהייתם מצפים מתירס השייך למישפחת הדגניים ובכל זאת שנה אחר שנה ההתמודדות עם גידול התירס הציבעוני נמשכת כיוון שאורחי הבוסתן אוהבים את טעמו הטרי ופשוט נהנים. 'טרי' הוא ערך ובבוסתן הכל נקטף ומוגש באופן מיידי.

היא מפנקת אותנו בממרחים וריבות טעימות קרוסטיני על הטאבון ומיני מטעמים מיוחדים מבית סבתה התורכיה ומקבלת במאור פנים כל אורח.

על שינוי חייה האמיץ ממורה לבעלת יקב ובוסתן עוד נספר לכם בהזדמנות, ואם אתם לא מצליחים להתאפק – ממליצים לכם לשאול אותה כשתבקרו בבוסתן.

 

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הפוסט