מסלולי טיול בקרבת בוסתן עברי

מסלולים קצרים בקרבת בוסתן עברי

חאן ורדה ועין ירדה

על כביש 91 ובמרחק של כעשר דקות נסיעה מכל מלון בראש פינה, תמצאו את הכניסה לחאן ורדה, מקום מקסים עם מעיין קטן, חורשת אקליפטוסים ונוף מקסים. תפגשו שם את העץ של זלמן. עץ האלה שניצב במקום כבר לא פחות מ-300 שנים. זה מקום נפלא לעצור בו לטיול קצר של שעה ואפילו פחות, לפרוש מחצלת וליהנות מהנוף ומפיקניק. לא צריך יותר מזה.

יער ביריה

טיול קליל שבעיקר נותן תחושה של נוף ירוק ופסטורליה. נמצא מעל ראש פינה וחצור הגלילית וצופה על העמק. יש בו קברי צדיקים, מסלולי הליכה, מסלולי רכיבה על סוסים ופינות מול הנוף שבהן אפשר לשבת וליהנות מהאוויר ומהפרות שבאחו ובחורף הוא מתכסה בכלניות ורקפות.

עין דיבשה

מעיין נחמד שנמצא ממש במרחק של כמה דקות נסיעה מעין תינה, לכיוון גדות, הוא עין דבשה, ממנו אפשר לצאת בו למסלול יפיפה צמוד למים נמוכים, מה שהופך את הטיול למושלם עבור משפחות עם ילדים. המסלול לא כל כך מוצל, אבל נעים בעונה זו של השנה.

עין תינה

על כביש גדות גונן, מרחק של כ 15- דקות מכל מלון בראש פינה, נמצא עין תינה. אורך המסלול הוא קילומטר בלבד והוא כולל צעידה אל תוך חורשת אקליפטוסים יפה ולצדה מסלול מים. בחורף אפשר לשבת ליד המים, ליהנות משיחי הפטל ומהרדוף הנחלים ולהירגע בנוף.

שיתוף הפוסט